Kalau Dah Makan Ubat Doktor - Kena Makan Shaklee Lagi Ke?

Ramai kastemer yang tanya saya - 

"Perlu ke makan Shaklee ni? Sebab saya dah makan ubat dari doktor" 

Contoh health concern mereka adalah : Kencing Manis 

Okay, mai dengar cerita akak. 

Doktor bagi ubat, Shaklee ni supplements.


Maksudnya apa? 

Jika anda ada sebarang permasalahan kesihatan, orang pertama yang anda kena juga adalah seorang doktor. Kena pergi ke klinik dan check. 

Contohnya, anda RASA anda ada kencing manis. Nak pastikan kena lah berjumpa dengan doktor. Buat ujian, dan pastikan. Kemudian, doktor akan beri ubat atau hanya nasihat untuk anda jaga makan minum. 

Selepas tu, kami sebagai SID baru boleh rekemen kan supplemen terbaik mengikut keperluan badan anda. 

Supplements adalah makanan tambahan. Makanan untuk tambahkan nutrien dan khasiat yang tak cukup dalam badan, tak cukup supply dari makanan biasa yang kita makan. 

Jadi dalam contoh di atas: 
Sebagai seorang SID - saya akan suggest kan Vivix Shaklee, di samping vitamins asas seperti Vita-Lea, B Complex dan Vitamin C. 

Kenapa? 

Kerana Vivix boleh stabilkan dan merangsang penghasilan insulin dalam badan di mana insulin dalam badan pesakit kencing manis dah rosak. 

Vitamin asas ni memang semestinya semua orang dalam dunia ni perlu - kerana kualiti makanan kita makan sangat lah tak elok. 




Jika anda ada any concern tentang tahap kesihatan anda dan anda nak usaha menjadi lebih sihat, boleh lah contact saya untuk FREE consultation.

Sara Amelia
Shaklee Independent Distributor
Whatsapp No : +6011 3788 4868
Emel : revampwithsara@gmail.com
IG/FB : @revampwithsara/ Revamp with Sara


No comments:

Post a Comment