Herbal Blend Shaklee Untuk Kurap!

Sejak kawan-kawan sebaya mula banyak menimang anak ni, kita pun secara tak langsung pun banyak belajar tentang isu-isu berkenaan dengan bayi ni. Berapa susu nak diberi setiap hari, berapa banyak pampers baby pakai dalam sehari, kembung perut , ruam, dan banyak lagi lah. Ni yang nak rekemen Herbal Blend Shaklee untuk kurap dan kudis pada baby (dan mak bapaknya sekali!). 

Comel tak? Gambar ihsan Google, hehe

Kesian bila tengok pipi baby atau celahan merah-merah, sebab terkena susu atau kerana alergi peluh. 

Herbal Blend Shaklee ni memang selalu nye selling fast, kejap restock dah sold out satu Malaysia. Orang memang suka produk ni kerana kegunaan dia memang sangat versatile. Nak buat sapu macam lotion boleh, nak sapu dekat bibir boleh. Yang femes di kalangan ibu-bapa yang ada baby dan anak-anak kecil ni, kerana Herbal Blend Shaklee memang dah terbukti dalam mengubati kudis, ruam dan juga kurap pada kulit dan rambut. 


Krim ini diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu tumbuhan seperti sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary. Tumbuhan-tumbuhan ini telah digunakan sejak berzaman untuk kecantikan kulit. Bukan itu saja ia sangat banyak kegunaannya.

Antara kegunaan Herbal Blend Shaklee ni adalah : 
  • Membantu merawat eczema dan gatal-gatal digigit oleh serangga. 
  • Melicinkan tumit dari kesan tumit pecah
  • Mengubati luka dan melecur
  • Menghilangkan parut
  • Menghilangkan ruam pada baby
  • Krim kegunaan harian
  • Membantu memulihkan puting luka bagi ibu menyusu
Haa, kan serba berguna tu kan? Meh kita tengok testimonial dari pengguna-pengguna Herbal Blend Shaklee ni!








Jika anda ada any concern tentang tahap kesihatan anda dan anda nak usaha menjadi lebih sihat, boleh lah contact saya untuk FREE consultation.

Sara Amelia
Shaklee Independent Distributor
Whatsapp No : +6011 3788 4868
Emel : revampwithsara@gmail.com

No comments:

Post a Comment