Lambakan Testimonial Vivix Bantu Kencing Manis!

Percaya atau tidak?

Tapi dah ramai berjaya ni!

Kencing manis memang dah sinonim sangat dengan rakyat Malaysia ni. Tambah pula dengan hidangan kita yang memang cukup segala rasa; manis, masam, masin, pahit, segala lah! Nak jaga makan dengan Malaysia ni, memang senang cakap dari buat. 



Pagi-pagi celik mata terus cari teh tarik & nasi lemak, tengahari panas-panas sedap juga makan ABC ke cendol ke. Malam sedap pulak pekena durian! Dah macam mana pulak nak kawal makan kat Malaysia ni?

Dah dengan cabaran makanan Malaysia ni, ramai pula penghidap kencing manis ni disebabkan keturunan. Memang dah macam tak dapat lari dari penyakit yang boleh kena potong kaki ni! 

Yang kita kena buat ialah kena SEDAR, yang kencing manis ni sememangnya sangat bahaya. Bukan aje fungsi badan kita dah tak sempurna, badan lesu dan letih sepanjang masa. Kasihan mak bapa, anak bini kita. Dari elok-elok dapat bekerja sehingga ke akhir hayat, ni muda lagi dah tak larat nak buat kerja berat. 

Ikhtiar dengan Vivix Shaklee!

Nak sembuh dari penyakit kronik sememangnya adalah kuasa Allah. Tapi Allah takkan bantu sekiranya kita tidak berusaha kan?

Vivix Shaklee adalah salah satu dari produk premium Shaklee yang berfungsi sebagai antioksidan yang melindungi sel-sel badan dari kerosakan akibat serangan dari radikal bebas.

Radikal Bebas gapo dio? --> Baca di SINI! 

Vivix ni mampu menembusi DNA manusia, and sebab tu dia mampu memerangi penyakit tiga serangkai yang femes di Malaysia ni; Kencing Manis, Sakit Jantung dan Darah Tinggi. Mana yang tak bernasib baik macam I ni yang mewarisi lengkap ketiga-tiga penyakit ni, marilah kita menjaga kesihatan kita dari sekarang. 


Betul ke Vivix membantu penurunkan bacaan gula dalam darah?

Vivix diperbuat daripada campuran semulajadi yang kaya dengan resveratol dan polifenol yang dapat memberi kebaikan kepada pesakit kencing manis.

1. Mengawal kepekatan gula dalam darah
Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

2. Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) 
Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak.  Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

3. Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera
Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

4. Mencegah pembentukan protein AGE
Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.

Meh I share 1% dari lambakan testimoni Vivix dalam merawat kencing manis ni! 







Jika anda ada any concern tentang tahap kesihatan anda dan anda nak usaha menjadi lebih sihat, boleh lah contact saya untuk FREE consultation.

Sara Amelia
Shaklee Independent Distributor
Whatsapp No : +6011 3788 4868

Emel : revampwithsara@gmail.com

No comments:

Post a Comment