Tiada Jenama Lain Yang Buat Landmark Study Selain Shaklee, Biar Betul?


Landmark Study tu apa?

Sara masa mula-mula diberitahu tentang Landmark Study Shaklee ni, Sara kena buat bacaan sendiri juga. Tanpa membuang masa, Sara terus google dalam internet tentang landmark study ni. Bila google, terus keluar tentang Landmark Study oleh Shaklee. Maknanya, memang besar lah kajian yang dibuat oleh Shaklee ni. 

Tak sempat nak type Shaklee, Google dah suggest!

Basically, Shaklee has Landmark Study, scientific research done by Nobel Prize winner to PROVE yang makan Shaklee memang selamat dan berkesan. Boleh dimakan tanpa was-was gitu.



"Landmark" tu selalu kite gelarkan untuk satu petanda yang significant bila dia nak cari sesuatu tempat ke, nak discuss pasal something. Contohnya, nak explain direction kat seseorang, kita gunakan landmark-landmark ni untuk senangkan orang yan mencari jalan tu; ada masjid warna biru ke, ada roundabout besar ke. 

Jadi, "Landmark Study" ni maksud dia satu kajian yang sangat significant dalam sesuatu industry. So, dalam industri health and supplementation, HANYA SATU syarikat je yang ada buat Landmark Dietry Supplement Study!

Jadi, syarikat and jenama lain ni gunakan kajian-kajian yang dibuat oleh Shaklee ni untuk fomulate products diorang as well. Landmark Study oleh Shaklee ni as the base of their formulation. 


Jadi, kenapa pilih yang lain bila anda boleh pilih Shaklee tanpa ragu-ragu? 

P/S : Ini hanye brief explanation sahaja, Sara tengah cari masa nak explain kan secara lebih dalam kepada all my readers. 


Sara Amelia
Shaklee Independent Distributor
Whatsapp No : +6011 3788 4868
Emel : revampwithsara@gmail.com

IG/FB : @revampwithsara/ Revamp with Sara

No comments:

Post a Comment