Nak Berhenti Kerja Dan Jaga Anak Sendiri Kat Rumah, Tapi Macam Mana?

Saya yang belum ada anak ni pun teringin yang amat nak berhenti kerja pejabat!

Sebab sejak kahwin ni, saya nak cuba berada di rumah sekerap mungkin; nak masak untuk suami, nak settle kan baju-baju, nak buat-buat kerja rumah lah ceritanya!

Macam-macam saya bayangkan dalam kepala ni.

Suami balik kerja petang, saya nak hidangkan kuih yang buat sendiri,
Bake kek ke,



Syok kan? 


Zaman sekarang bukan senang nk berhenti kerja. Harga barang dan kos hidup makin meningkat menyebabkan nak tak nak dua-dua suami dan isteri kena bekerja.

Tapi apakan daya, oleh kerana ekonomi keluarga belum stabil lagi ; masih banyak komitmen bulanan kami suami isteri settle kan bersama. InshaAllah, soon.

Nasib baik ada Shaklee! 
Sebab tu saya happy buat Shaklee, dan sebab tu juga saya bermula perniagaan Shaklee.

Tak perlu simpan stok
Jika anda baru nak bermula, anda tak perlu keluar duit untuk beli stok simpan bawah katil.

Tak perlu keluar jumpa orang
Bisnes ini langsung tak memerlukan anda untuk keluar jumpa orang. Lagipun kan anda bekerja sepenuh masa.

Buat secara online
Bisnes ini boleh dibuat secara online 100% Saya sendiri menjalankan bisnes Shaklee ini dengan hanya menggunakan medium sosial seperti Blog ini yang sedang anda baca.

Infinity income
Pendapatan yang anda bakal capai adalah mengikut berapa yang anda mahu dan sebanyak mana yang anda usahakan.

Usaha kuat, maka hasil pun tinggi.


Bagaimana bisnes Shaklee ini berjalan?
Sejurus anda daftar bersama saya (yuran ahli RM 79.50), saya akan terus masukkan anda ke 2 kumpulan latihan pemasaran online.

Mula buat blog.

Kemudian anda tulis artikel-artikel di dalam blog tadi menggunakan cadangan-cadangan kami di dalam kumpulan.

Mahu tahu bagaimana jualan terhasil setelah anda tulis artikel di blog?


Rujuh aliran rajah di bawah.
Apa yang kami cadangkan adalah apa yang kami buat dan terbukti berkesan untuk bantu kami jana sekurang-kurangnya 4-angka pendapatan sampingan sebulan.

Mahu daftar bisnes Shaklee hari ini?
Hubungi saya untuk daftar bisnes hari ini demi untuk cepat-cepat berhenti kerja untuk jaga sendiri anak tersayang.

No comments:

Post a Comment