Pengedar Shaklee Damansara Yang Komited dan Rajin Menjawab Soalan

Hi, 

Nama saya Sara - pengedar Shaklee kawasan Damansara!


Dah lama nak beli Shaklee - tapi banyak sangat soalan dalam kepala ni nak tanya - tapi ade ke yang nak layan?
"Vitamin ni untuk apa? Ni pulak untuk apa? Yang ini pulak?" (ulang 30x sebab nak tahu kelebihan SEMUA produk Shaklee) 
"Kalau untuk nak kurus, nak beli yang mana?"
"Apa fungsi dia dalam proses nak kuruskan badan ni?"
"Tak bahaya ke? Orang kata makan lama-lama buah pinggang boleh rosak?"
"Eh, saya baca soya tak bagus untuk kesihatan - OK ke produk ni?"
"Saya nak ikhtiar pregnant - nak makan yang mana?"
"Eh dah ter-pregnant - nak makan apa pulak?"

"Eh takpe ke saya tanya soalan bertubi-tubi ni?"

Tak apa - itu lah gunanya saya sebagai seorang pengedar Shaklee yang komited! 

Tugas saya adalah untuk sebarkan kebaikan Shaklee kepada semua rakyat Malaysia - in fact, seluruh dunia! 

Selain daripada blog - saya juga SANGAT AKTIF dalam menyebarkan info menarik dan kongsi ilmu tentang kesihatan, senaman yang bagus, dan kebaikan Shaklee di dalam FACEBOOK saya (Jom add saya sebagai kawan anda!) 

Komited-nya saya dalam nak semua manusia dalam dunia ni sihat - saya peruntukkan setiap hari dalam hidup saya ni untuk menimba ilmu baru - tak kira lah tentang kelebihan produk Shaklee atau isu lain (kesihatan, tips gembira setiap hari, tips kurus, dan macam-macam lagi)

Nak sihat? 

Mai whatsapp saya : 
SARA AMELIA
Shaklee ID : 1249991 
011.3788.4868 
sararaslan@live.com

No comments:

Post a Comment